Monday, March 2, 2015

Hari Pertama menulis

Hari Pertama menulis


Assalamualaikum semua! Hehehe..excited rasanya dapat menulis kembali di dalam blog. Dah lama saya tinggalkan zaman blog2 nie kalau tak silap last mengarang tahun 2009..huhu dah 6 tahun ditinggalkan. Saya ambil keputusan untuk berblog semula dan start dengan sesuatu yg baru dan fresh. Hasilnya lahirlah blog nie -- Syasyacoolblog.blogspot.com. 

Meh saya cerita kenapa saya pilih nama syasya coolblog nie sebagai nama page blog saya. Saya ada create homepage saya sendiri utk browsing internet. Saya letakkan nama dia sebagai Syasya Coolblog. Boleh tengok kt bawah homepage saya. Comel tak nama tu? heheehe...saya rasa ia comel!! hihi perasan kan? tak kisah la yang penting saya happy lalalalala~~~ 

p/s untuk next entry saya akan cuba share macammane nak create homepage kita sendiri. jumpa lagi semua...bye!!



No comments:

Post a Comment